سامانه بارشی هفته آینده مهمان آسمان فارس است|هشدار هواشناسی در مورد سیل در فارس

رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس گفت: سامانه بارشی شنبه و یکشنبه آینده (24 و 25 فروردین) آسمان استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد که احتمال بروز سیلاب در این خطه وجود دارد.
کد خبر: ۷۳۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ 11 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرید اسماعیل زاده افزود: از اواخر جمعه 23 فروردین 98 سامانه بارشی از سمت غرب وارد استان فارس خواهد شد و طی شنبه و یکشنبه هفته آینده در این استان فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: پیش بینی رگبار باران همراه با رعد و برق ،در برخی نقاط بارش تگرگ و وزش باد شدید در سطح این استان و سیلابی شدن مسیل ها بویژه در غرب ،مرکز و شمال فارس برای شنبه 24 فروردین 98 وجود دارد.
رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگهی های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس در ادامه گفت: یکشنبه 25 فروردین بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق ،احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی بویژه در نواحی شرقی و جنوبی استان پیش بینی می شود.
اسماعیل زاده با بیان اینکه این سامانه بعد از ظهر یکشنبه در فارس تضعیف خواهد شد،افزود: به دلیل شدت و میزان قابل ملاحظه بارش ها و احتمال ایجاد آبگرفتگی و سیلاب توصیه می شود که ادارات و نهادها و همچنین شهروندان و ساکنین این استان تمهیدات لازم برای کاهش خسارت های احتمالی را بیندیشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار